Tapahtumakalenteri

FysioQualy - laatuvalmennus fysioterapeuteille 

Aika

20.09.2017

Paikka

Perho Liiketalousopisto/Perhon Proffa
Perhonkatu 10, 00100 Helsinki

Koulutuksen järjestäjä

Suomen Fysioterapeutit

» ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Toimintaympäristö muuttuu, asiakkaan tarpeet eivät. Varmista yrityksesi toimintaedellytykset nyt ja huomenna – asiakasta kuunnellen.

Kolmen päivän koulutus antaa käytännönläheiset työkalut päivittäiseen työhön ja yrityksesi toiminnan kehittämiseen. Koulutuksen aikana työstät yrityksesi laatukäsikirjan ja toimintaohjeet, joiden avulla työsi helpottuu ja selkeytyy.

FysioQualy-koulutuksessa teet yritystoiminnastasi laadukkaampaa yhdessä kollegoiden kanssa. Laadun, asiakaspalvelun ja liiketalouden asiantuntijoiden opastuksella; koulutus toteutetaan yhteistyössä Perho Liiketalousopiston kanssa.

Ajankohdat syksyllä 2017

Ammatinharjoittajille: 20.9., 11.10. ja 1.11.2017
Yrittäjille/laitoksenomistajille: 21.9., 12.10. ja 2.11.2017

Huom! Yrittäjien/laitoksenomistajien ryhmään voi osallistua useampikin yrityksen edustaja samalla hinnalla.

Paikka: Perho Liiketalousopisto/Perhon Proffa (Perhonkatu 10, Helsinki)
Hinta: 600 € + alv. 24%

Koulutukseen otetaan maksimissaan 15 yritystä/ammatinharjoittajaa.

 

Ohjelma

 

1. päivä
klo 9-16
  • Päivän aloitus ja esittelyt
  • Itsearvioinnin läpikäynti ja tulosten purku yhteiskeskusteluna
  • Laatusuunnitelman aloittaminen ja vuosisuunnitelman käyttöönotto       
  • Asiakaskohderyhmät: Kenelle ja mitä?          
  • Asiakkaiden tarpeet ja odotukset: Keskitymmekö oikeisiin asioihin?
  • Yritystoiminnan arvot/arvojen merkitys organisaation toimintakulttuurissa
  • Työnkuvaus/toimenkuvat ja vastuualueet
  • Laatukäsikirjan rakenne, sisällöt ja oman käsikirjan työstäminen
  • Päivän yhteenveto ja välitehtävän ohjeistus
 Välitehtävä:
  •  Yrityskohtaisen laatukäsikirjan sisällysluettelo otsikkotasolla

 

2. päivä
klo 9-16
  • Päivän aloitus ja välitehtävien purku
  • Asiakkaan polku ja sen mallintaminen
  • Asiakkaan kokemuspisteiden todentaminen ja kehittämissuunnitelma
  • Asiakaspalaute ja sen hyödyntäminen
  • Ydintoiminnot ja niiden tunnistaminen – tehdäänkö oikeita asioita?
  • Onko toiminnassa pullonkauloja tai päällekkäisyyksiä?
  • Jatkuvan parantamisen malli – tuloskortti ja visiomittaristo
  • Toimintojen vuosikatselmus ja vastuujaot
  • Laatupolitiikka: Miten se näkyy toiminnassamme?
  • Päivän yhteenveto: Miten tästä eteenpäin? 

 

3. päivä 
klo 9-16
 

AAMUPÄIVÄ:

  • Asiakkaan kohtaaminen työssä
  • Hyvän myyntityön/asiakaspalvelun elementit
  • Vuorovaikutuksen ja myynnin väylät

ILTAPÄIVÄ:

  • Talouden peruskäsitteet
  • Kirjanpitovelvollisuus
  • Tilitoimiston palvelut
  • Omavalvontasuunnitelma

    

» ILMOITTAUDU TÄSTÄ